0 items in the shopping cart
  • No products in the cart.

Vraag & Antwoord

MEEST GESTELDE VRAGEN

Hieronder treft u een overzicht aan van de meest gestelde vragen met het bijbehorende antwoord.
Voor al uw overige vragen verwijzen wij u naar onze contactgegevens.
Wij staan u graag te woord voor al uw vragen!

Wat zijn de levertijden?

 

De gemiddelde levertijd van een geïmpregneerde blokhut binnen Nederland en België ligt onder normale omstandigheden tussen de 2 en 4 weken.

De uiteindelijke levertijden zijn echter afhankelijk van factoren zoals seizoensdrukte en de voorraadstatus van de blokhut en/of bestelde onderdelen van de betreffende fabrikant(en).

 

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

 

Al onze producten worden vervoerd middels een door TimberWorld aangestelde transporteur welke middels een vrachtwagen uw bestelling bij u komt afleveren.

Zodra uw bestelling bij ons klaar staat voor verzending zal deze als afleveropdracht bij de transporteur worden aangemeld. De transporteur haalt vervolgens uw bestelling bij ons op om deze in te plannen voor vervoer naar het door u opgegeven afleveradres en u daarna telefonisch benaderen voor het maken van een leveringsafspraak.

 

Let op!
U dient er rekening mee te houden dat een transport-vrachtwagen een groot voertuig is. Hierdoor kan het mogelijk zijn dat deze niet bij u voor de deur kan en/of mag komen. Laat het ons of de transporteur voortijdig weten indien het afleveradres niet toegankelijk is voor een vrachtwagen. De transporteur kan hier dan rekening mee houden en zoeken voor alternatief vervoer of levering met bv. een kooiaap.

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

 

U kunt uw aankoop op de volgende manieren betalen:

 

  • Contant of via PIN aan de transporteur wanneer uw bestelling wordt afgeleverd.
  • Contant bij het zelf afhalen
  • Online via iDEAL
  • Online via Bankcontact/Mister Cash
  • Online via Sofort banking
  • Vooruitbetaling via bankoverboeking

De beschikbare betaalmogelijkheden zijn afhankelijk van het land van aflevering.

 

Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

 

U kunt uw bestelling natuurlijk ook zelf afhalen! U kunt dit tijdens het bestellen aangeven. Wij zullen u dan zodra uw bestelling klaar staat telefonisch op de hoogte stellen dat deze klaar staat om door u te worden opgehaald.

 

LET OP!
Indien u de bestelling nog niet heeft betaald dient u deze bij het zelf afhalen contant en gepast af te rekenen.
Er kan helaas NIET gepind worden.

 

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd!

 

Mist u een onderdeel?

 

Laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten door ons te bellen of een e-mail te sturen naar info@timberworld.nl. Vermeld bij vermiste onderdelen van een bouwpakket het corresponderende nummer van het onderdeel en uw ordernummer van de bestelling.

 

De onderdelennummers kunt u terug vinden op de onderdelenlijst van de meegeleverde bouwtekening.
Uw ordernummer kunt u terug vinden op uw orderbevestiging die u via de e-mail heeft ontvangen.

 

Zijn er beschadigingen?

 

Maak hierover zo spoedig mogelijk een melding door ons te bellen en een e-mail te sturen met daarin duidelijke foto’s van de beschadiging(en) naar info@timberworld.nl.

 

Vermeld van de beschadigde onderdelen van een bouwpakket het corresponderende nummer van het onderdeel en uw ordernummer van de bestelling. De onderdelennummers kunt u terug vinden op de onderdelenlijst van de meegeleverde bouwtekening.

 

Wij zullen u na evaluatie van het probleem zo spoedig mogelijk het beschadigde of missende onderdeel nazenden.

 

Zijn er ook maatwerkmogelijkheden?

 

Bij timberworld.nl is het mogelijk uw blokhut geheel op maat te laten produceren.
Neem hiervoor geheel vrijblijvend contact met ons op om uw wensen te bespreken.